joi, 26 februarie 2009

2 in 1

Pentru ca Mugur a aruncat de doua ori manusa, reactia mea este una tipica societatii de consum: 2 in 1 ca samponul:

SUNT: eternul calator in cautarea orizonturilor largi. Un colectionar de zambete si gesturi neterminate. Un receptor de ganduri si emotii, vesnic in cautarea luminii, camuflat in uniforma incomoda a unei realitati cazone. Uneori sunt Madam Panseluta.
AS VREA: sa am curajul de a pasi pana la capat pe caile nebatatorite
PASTREZ: zi cu soare si amintirea fiecarui om frumos pe care il intalnesc
MI-AS FI DORIT: sa stiu mai mult, sa pot ierta mai curand sa pot fi mai mult eu in rlatia cu ceilalti
NU-MI PLAC: parvenitii, habotnicii, gospodinele moraliste si ci care s-au dotat cu ochelari de cal pentru minte
MA TEM: de autosuficienta , de invazia falsilor leaderi si de "lasa ca merge si asa"
AUD: linistea rasaritului de soare in savana
IMI PARE RAU: ca am falsat zambind celor pe care ar fi trebuit sa-i ignor, ca nu imi ascult intotdeauna instinctul si ca noi suntem calaii propriilor noastre suflete
NU SUNT: ceea ce si-ar dori altii sa fiu si nici atat de pozitiva pe cat ar trebui.
DANSEZ: cand imi place muzica si anturajul
CANT: doar sub dus ca sa nu sparg timpanele nimanui
NICIODATA: nu spun "niciodata". Am invatat ca roata se intoarce atunci cand te astepti mai putin
RAR: te las sa ma vezi la pamant
PLANG: atunci cand s-a umplut paharul
NU SUNT INTOTDEAUNA: asa cum mi-as dori. Dar asta imi arata ca mai am de lucru cu mine insami
NU IMI PLACE DE MINE: cand trebuie sa tac si sa inghit pentru ca nu pot face nimic si nici cand nu pot deosebi adevarul de fals
SUNT CONFUZA: atunci cand drumul pare lin; stiu ca vor urma gropi greu de ocolit
AR TREBUI: sa fiu ordonata, sa stiu sa gatesc, sa "ma conformez", sa falsez social, sa... Dar chiar trebuie?

Si acum "balsamul":
1. O ciudatenie, o chestie care te face (sau te-a facut candva) ciudat in ochii celorlalti.
Daca ar fi sa-i ascult pe cei din jur, sunt multe ciudatenii, nu una. Poate faptul ca ma placi sau nu. Neutru nu exista.
2. Fraza pe care o folosesti cel mai des si de unde vine ea…
"In concluzie" e o fraza pe care o folosesc pentru ca, atunci cand discut cu cineva, am tendinta de a-i transmite doar finalul unui rationament.
3. Filmul din 2008 care ti-a placut cel mai mult.
E serialul care imi place cel mai mult, Dr. House MD.
4. 3 defecte pe care le ai.
Acord prezumtia de nevinovatie, te iert dar nu uit si musc daca sunt calcata pe coada chiar daca astept ceva vreme ca sa o fac.
5. Cand esti cu adevarat fericit?
Cand intalnesc oameni frumosi pe dinauntru, cand reusesc sa fac ceva bun pentru cineva, cand e soare afara, cand iubesc si cand intalnesc persoane care se pot uita in ochii tai fara a fi psihopati.
Si, mai ales, cand ma pot exprima liber (mental, verbal si corporal) si cand privesc rasaritul de soare in savana.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sunt fericit când întâlnesc oameni frumoşi pe dinăuntru... Frumos spus, dar cred că trebuie căutat foarte mult pentru a-i descoperi...

Join

Radio Whisper | RadioWhisper.com